Мъжкото софтшел яке R2 TechFace Hoody на Patagonia е идеалният избор за променливи планински условия. Когато се движите в планината, ще оцените леката двойно тъкана материя, която е устойчива на износване и не задържа топлина. Въпреки това е топло и меко. Повишената защита срещу неблагоприятни атмосферни условия се осигурява от водоотблъскващо покритие DWR.
Проектирано за максимално свободно движение без ограничения, якето е с графична структура и гъвкав еластан. Други характеристики са качулка с еластичен кант, която приляга удобно под каска, цип с предпазител за брадичката, висока яка и нископрофилни маншети. Вещите си можете да съхранявате в двата джоба с цип на гърдите или в двата странични джоба с цип. Якето се отличава със сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.
Основни характеристики:
идеално за движение в планината
частично рециклирани материали
висока еластичност и комфорт
частично еластичен подгъв, който запазва топлината
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.
Оценки и рецензии 100%
100% 1 оценяване (Как обработваме прегледите)
Клиентски коментар
2. октомври 2025
(AI превод)