Преминаване към продуктови категории Премини към количката Преминаване към навигация

Не се интересувам от отстъпки и промоции, искам да скрия лентата.

FAQ - Често задавани въпроси

Записахме въпросите, които ни задавате най-често. Ако не сте намерили отговора, използвайте нашия център за обслужване на клиенти.

 

 

 

 От какво се интересувате?

 

Покупка, доставка

Какъв размер дрехи или обувки да избера?

Ако не сте сигурни в размера си, използвайте таблицата с размери.

Какви са възможностите за доставка?

  1. Куриерска доставка

Колко ще платя за доставката при лично вземане?

Форма на доставка до 145 лв над 145 лв
Speedy 11,90 лв Безплатно

Плащането с наложен платеж е 2 лв. 

Кога ще получа стоката?

Поръчки направени преди 8.00 часа се предават на превозвача на същия ден. Нормалното време за доставка е 4-5 работни дни. Можете да проследите статуса на поръчката си, като използвате връзката, която ще ви изпратим по имейл адреса заедно с рекапитулацията на поръчката. Превозвачът ще ви информира за датата на доставка.

Кога мога да платя сума, различна от посочената в поръчката?

При по-големи поръчки можем да разделим поръчката на 2-3 пакета. Ако сте избрали доставка с наложен платеж, сумата също ще бъде разпределена между 2-3 пратки (т.е. сумата не се отнася за продуктите в отделните пратки). За съжаление, въпреки че всички пратки се предават на куриера в един и същи ден, те може да не пристигнат по едно и също време.

Къде да въведа талона за отстъпка?

Можете да въведете талона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката. Повече за кодовете за отстъпка

 

 

Връщане и замяна на стоки

Как мога да върна стоката?

Можете да върнете стоките в рамките на 30 дни от получаването им. Можете да върнете:

Моля, изпратете обратно стоката  на посочения адрес по- долу и  попълнете формуляра за връщане на стока. Можете да ни уведомите на адрес: porachki@4camping.bg. и да ни изпратите товарителницата от Спиди.

  • В адреса на доставчика Speedy (само за пратки изпратени чрез Speedy) кодът 4728P e важен за да се върне пратката при нас.

  • Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.

  • Западна промишлена зона бул | Pactic
    FROGMAN  4728P
    3-ти март 44
    7000 Pyce
    България  

Оригиналната опаковка на стоките не трябва да е повредена. В случай на повредена стока или опаковка сумата за възстановяване ще бъде взета предвид според оценката.

Какво трябва да направя, ако получа стоки, различни от поръчаните?

Пратката ви е съдържала различни елементи от тези в поръчката ви? Имаше ли нещо липсващо или допълнително в пакета? Пишете ни, ние ще разгледаме въпроса и ще разрешим ситуацията.

Какво да направите, ако стоката е пристигнала повредена?

Получихте ли пакет, който съдържаше повредени стоки? Уведомете ни и заедно ще решим проблема.

Размерът не пасва, как да го сменя?

Не разменяме размери по логистични причини, но ако стоките не ви пасват, можете да ги върнете в рамките на 30 дни и да поръчате нови стоки в желания размер.

Връщам стоката, кога ще получа парите си обратно?

Ще възстановим парите ви по сметката ви в рамките на 14 дни от получаването на върнатите стоки при нас на склад.

 

Рекламация

Как да направя рекламация на стоката?

Изпратете поръчаната от вас стока, включително всички нейни компоненти, заедно с копие от данъчния документ и причината за рекламацията на посочения по-долу адрес. Препоръчваме да използвате формуляра за рекламация, за да напишете причината за рекламацията.

  • Адрес за връщане чрез  доставчика Speedy (само за пратки, изпратени чрез Speedy). Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.

    • Западна промишлена зона бул | Pactic
      FROGMAN  4728P
      3-ти март 44
      7000 Pyce
      България  

Как протича рекламацията?

При получаване на рекламацията ще издадем протокол за рекламация, в който ще запишем действителната дата, точното наименование на стоките и начина на уреждане, който изисквате. След това ще прегледаме стоките, за които е подадена рекламацията, в сътрудничество с производителя. По закон разполагаме с максимум 30 дни, но се опитваме да го направим възможно най-скоро. Ще ви информираме за хода на рекламацията.

Трябва ли да изпратя цялата палатка за рекламация или е достатъчен един спукан прът?

Теоретично, само пръта би бил достатъчен. Ако жалбата бъде приета, ще е необходимо да изпратите цялата палатка. Затова ви препоръчваме винаги да доставяте стоката за рекламация с всички нейни компоненти.

Къде мога да получа информация за хода на разглеждането на рекламацията ми?

Свържете се с нас на линията за рекламация: +35982519003 или пишете на  porachki@4camping.bg.

 

 Кодове за отстъпка

Къде да въведа купона за отстъпка?

Можете да въведете купона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката.

Къде мога да получа купон за отстъпка?

За преглед на валидните в момента кодове за отстъпки, моля, посетете Extra намаления.

Мога ли да използвам повече купони за отстъпка?

За съжаление не. Във всяка поръчка може да се използва само 1 купон за отстъпка.

Защо купонът ми за отстъпка не се зареди?

Уверете се, че сте въвели купона за отстъпка правилно и че не е изтекъл срока. Ако всичко е наред и купонът все още не работи, изпратете ни имейл на адрес  porachki@4camping.bg.

Кога ще получа талона за отстъпка?

Изпращаме талона за отстъпка автоматично на посочения имейл. Той трябва да пристигне до 5 минути.  Ако не го виждате в пощата, проверете другите раздели и"спам".