Преминаване към продуктови категории Премини към количката Преминаване към навигация

FAQ - Често задавани въпроси

Записахме въпросите, които ни задавате най-често. Ако не сте намерили отговора, използвайте нашия център за обслужване на клиенти.

 

 От какво се интересувате?

 

Покупка, доставка

Какъв размер дрехи или обувки да избера?

Ако не сте сигурни в размера си, използвайте таблицата с размери.

Какви са възможностите за доставка?

  1. Куриерска доставка

Колко ще платя за доставката при лично вземане?

Форма на доставка до 99 лв над 99 лв
Speedy 10,90 лв Безплатно

Плащането с наложен платеж е 2 лв. 

Кога ще получа стоката?

Поръчки направени преди 15:00 часа се предават на превозвача на същия ден. Нормалното време за доставка е 4-5 работни дни. Можете да проследите статуса на поръчката си, като използвате връзката, която ще ви изпратим по имейл адреса заедно с рекапитулацията на поръчката. Превозвачът ще ви информира за датата на доставка.

Кога мога да платя сума, различна от посочената в поръчката?

При по-големи поръчки можем да разделим поръчката на 2-3 пакета. Ако сте избрали доставка с наложен платеж, сумата също ще бъде разпределена между 2-3 пратки (т.е. сумата не се отнася за продуктите в отделните пратки). За съжаление, въпреки че всички пратки се предават на куриера в един и същи ден, те може да не пристигнат по едно и също време.

Къде да въведа талона за отстъпка?

Можете да въведете талона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката. Повече за кодовете за отстъпка

 

 

Връщане и замяна на стоки

Как мога да върна стоката?

Можете да върнете стоките в рамките на 30 дни от получаването им. Можете да върнете:

Прикрепете името си и референтния номер за връщане към пакета, който ще получите, след като попълните формуляра. Можете да ни уведомите на адрес: porachki@4camping.bg. и да ни изпратите товарителницата от Спиди.

  • В адреса на доставчика Speedy (само за пратки изпратени чрез Speedy) кодът 4728P e важен за да се върне пратката при нас.

  • Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.

    FROGMAN s.r.o. - Speedy 4728P
    ул. Валери Петров 5
    2227 Божурище
    България  

Оригиналната опаковка на стоките не трябва да е повредена. В случай на повредена стока или опаковка сумата за възстановяване ще бъде взета предвид според оценката.

Какво трябва да направя, ако получа стоки, различни от поръчаните?

Пратката ви е съдържала различни елементи от тези в поръчката ви? Имаше ли нещо липсващо или допълнително в пакета? Пишете ни, ние ще разгледаме въпроса и ще разрешим ситуацията.

Какво да направите, ако стоката е пристигнала повредена?

Получихте ли пакет, който съдържаше повредени стоки? Уведомете ни и заедно ще решим проблема.

Размерът не пасва, как да го сменя?

Не разменяме размери по логистични причини, но ако стоките не ви пасват, можете да ги върнете в рамките на 14 дни и да поръчате нови стоки в желания размер.

Връщам стоката, кога ще получа парите си обратно?

Ще възстановим парите ви по сметката ви в рамките на 14 дни от получаването на върнатите стоки при нас на склад.

 

Рекламация

Как да направя рекламация на стоката?

Изпратете поръчаната от вас стока, включително всички нейни компоненти, заедно с копие от данъчния документ и причината за рекламацията на посочения по-долу адрес. За да напишете причината за рекламацията, използвайте reklamacia@4camping.bg

  • Адрес за връщане чрез  доставчика Speedy (само за пратки, изпратени чрез Speedy). Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.

    FROGMAN s.r.o. - Speedy 4728P
    ул. Валери Петров 5
    2227 Божурище
    България  

Как протича рекламацията?

При получаване на рекламацията ще издадем протокол за рекламация, в който ще запишем действителната дата, точното наименование на стоките и начина на уреждане, който изисквате. След това ще прегледаме стоките, за които е подадена рекламацията, в сътрудничество с производителя. По закон разполагаме с максимум 30 дни, но се опитваме да го направим възможно най-скоро. Ще ви информираме за хода на рекламацията.

Трябва ли да изпратя цялата палатка за рекламация или е достатъчен един спукан прът?

Теоретично, само пръта би бил достатъчен. Ако жалбата бъде приета, ще е необходимо да изпратите цялата палатка. Затова ви препоръчваме винаги да доставяте стоката за рекламация с всички нейни компоненти.

Къде мога да получа информация за хода на разглеждането на рекламацията ми?

Свържете се с нас на линията за рекламация: +35982519003 или пишете на reklamacia@4camping.bg

 

 Кодове за отстъпка

Къде да въведа купона за отстъпка?

Можете да въведете купона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката.

Къде мога да получа купон за отстъпка?

Мога да получа кода за отстъпка по имейл адресът. 
Преглед на валидните в момента кодове за отстъпка можете да намерите на страницата Допълнителни отстъпки.

Мога ли да използвам повече купони за отстъпка?

За съжаление не. Във всяка поръчка може да се използва само 1 купон за отстъпка.

Защо купонът ми за отстъпка не се зареди?

Уверете се, че сте въвели купона за отстъпка правилно и че не е изтекъл срока. Ако всичко е наред и купонът все още не работи, изпратете ни имейл на адрес  porachki@4camping.bg.

Кога ще получа талона за отстъпка?

Изпращаме талона за отстъпка автоматично на посочения имейл. Той трябва да пристигне до 5 минути.  Ако не го виждате в пощата, проверете другите раздели и"спам".