FAQ - Често задавани въпроси
Записахме въпросите, които ни задавате най-често. Ако не сте намерили отговора, използвайте нашия център за обслужване на клиенти.
От какво се интересувате?
Покупка, доставка
Какъв размер дрехи или обувки да избера?
Ако не сте сигурни в размера си, използвайте таблицата с размери.
Какви са възможностите за доставка?
- Куриерска доставка
Колко ще платя за доставката при лично вземане?
Форма на доставка | до 99 лв | над 99 лв |
Speedy | 9,99 лв | Безплатно |
Плащането с наложен платеж е 2 лв.
Кога ще получа стоката?
Поръчки направени преди 8.00 часа се предават на превозвача на същия ден. Нормалното време за доставка е 4-5 работни дни. Можете да проследите статуса на поръчката си, като използвате връзката, която ще ви изпратим по имейл адреса заедно с рекапитулацията на поръчката. Превозвачът ще ви информира за датата на доставка.
Кога мога да платя сума, различна от посочената в поръчката?
При по-големи поръчки можем да разделим поръчката на 2-3 пакета. Ако сте избрали доставка с наложен платеж, сумата също ще бъде разпределена между 2-3 пратки (т.е. сумата не се отнася за продуктите в отделните пратки). За съжаление, въпреки че всички пратки се предават на куриера в един и същи ден, те може да не пристигнат по едно и също време.
Къде да въведа талона за отстъпка?
Можете да въведете талона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката. Повече за кодовете за отстъпка
Връщане и замяна на стоки
Как мога да върна стоката?
Можете да върнете стоките в рамките на 30 дни от получаването им. Можете да върнете:
Моля, изпратете обратно стоката на посочения адрес по- долу и попълнете формуляра. Можете да ни уведомите на адрес: porachki@4camping.bg. и да ни изпратите товарителницата от Спиди.
-
В адреса на доставчика Speedy (само за пратки изпратени чрез Speedy) кодът 4728P e важен за да се върне пратката при нас.
-
Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.
FROGMAN s.r.o. - Speedy 4728P
ул. Валери Петров 5
2227 Божурище
България
Оригиналната опаковка на стоките не трябва да е повредена. В случай на повредена стока или опаковка сумата за възстановяване ще бъде взета предвид според оценката.
Какво трябва да направя, ако получа стоки, различни от поръчаните?
Пратката ви е съдържала различни елементи от тези в поръчката ви? Имаше ли нещо липсващо или допълнително в пакета? Пишете ни, ние ще разгледаме въпроса и ще разрешим ситуацията.
Какво да направите, ако стоката е пристигнала повредена?
Получихте ли пакет, който съдържаше повредени стоки? Уведомете ни и заедно ще решим проблема.
Размерът не пасва, как да го сменя?
Не разменяме размери по логистични причини, но ако стоките не ви пасват, можете да ги върнете в рамките на 30 дни и да поръчате нови стоки в желания размер.
Връщам стоката, кога ще получа парите си обратно?
Ще възстановим парите ви по сметката ви в рамките на 14 дни от получаването на върнатите стоки при нас на склад.
Рекламация
Как да направя рекламация на стоката?
Изпратете поръчаната от вас стока, включително всички нейни компоненти, заедно с копие от данъчния документ и причината за рекламацията на посочения по-долу адрес. Препоръчваме да използвате формуляра за рекламация, за да напишете причината за рекламацията.
-
Адрес за връщане чрез доставчика Speedy (само за пратки, изпратени чрез Speedy). Моля, уверете се, че сте попълнили правилно адреса и сте добавили кода 4728P. Ако формулярът се попълва от служител на Speedy, моля, информирайте го за този много важен факт.
FROGMAN s.r.o. - Speedy 4728P
ул. Валери Петров 5
2227 Божурище
България
Как протича рекламацията?
При получаване на рекламацията ще издадем протокол за рекламация, в който ще запишем действителната дата, точното наименование на стоките и начина на уреждане, който изисквате. След това ще прегледаме стоките, за които е подадена рекламацията, в сътрудничество с производителя. По закон разполагаме с максимум 30 дни, но се опитваме да го направим възможно най-скоро. Ще ви информираме за хода на рекламацията.
Трябва ли да изпратя цялата палатка за рекламация или е достатъчен един спукан прът?
Теоретично, само пръта би бил достатъчен. Ако жалбата бъде приета, ще е необходимо да изпратите цялата палатка. Затова ви препоръчваме винаги да доставяте стоката за рекламация с всички нейни компоненти.
Къде мога да получа информация за хода на разглеждането на рекламацията ми?
Свържете се с нас на линията за рекламация: +35982519003 или пишете на porachki@4camping.bg.
Кодове за отстъпка
Къде да въведа купона за отстъпка?
Можете да въведете купона за отстъпка в полето за код за отстъпка в долната част на обобщението на поръчката в количката за пазаруване (www.4camping.bg/количка). След като натиснете бутона “Приложи” отстъпката се приспада автоматично от стойността на поръчката.
Къде мога да получа купон за отстъпка?
За преглед на валидните в момента кодове за отстъпки, моля, посетете Extra намаления.
Мога ли да използвам повече купони за отстъпка?
За съжаление не. Във всяка поръчка може да се използва само 1 купон за отстъпка.
Защо купонът ми за отстъпка не се зареди?
Уверете се, че сте въвели купона за отстъпка правилно и че не е изтекъл срока. Ако всичко е наред и купонът все още не работи, изпратете ни имейл на адрес porachki@4camping.bg.
Кога ще получа талона за отстъпка?
Изпращаме талона за отстъпка автоматично на посочения имейл. Той трябва да пристигне до 5 минути. Ако не го виждате в пощата, проверете другите раздели и"спам".