Голямата чанта за магнезий Ocún Boulder Bag отговаря на специфичните нужди на всички боулдър катерачи. Надеждното затваряне не позволява на магнезия да изцапа цялата раница.
Информация за продукта
Големият плик за магнезий Ocún Boulder Bag отговаря на специфичните нужди на всички боулдър катерачи. Boulder Bag е проектиран така, че да стои стабилно и да няма опасност от изсипване на магнезия, дори при падане на крешпада. Във вътрешността на торбата има приятна поларена материя за удобно нанасяне на магнезий.
Надеждното затваряне на ролка с две катарами не позволява на белия прах да изцапа цялата раница дори по време на транспортиране. Други детайли, като странични примки за закрепване на четка и преден джоб с цип за други дребни предмети, също ще ви зарадват.
Основни характеристики:
- затваряне на ролка с две пластмасови катарами
- примки за закрепване на четка отстрани
- преден джоб с цип
- поларена тъкан отвътре за по-удобно нанасяне на магнезий
Параметри
- Производител
-
Ocún
- RP Climbing s.r.o.
- Hegerova 345 572 01 Polička
- info@ocun.com
- https://www.ocun.com/
- Тегло
- 198 г
- Материал
- Полиестер / Полиамид
- Цвят
- жълт/винен / жълт/зелен
- Цвят според производителя
- CubistMosa / MarbleWave
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- Бар код
За марката
Чешката марка Ocún произвежда обувки и колани за катерене от 1988 г., тогава под марката Rock Pillars. През 1994 г. открива собствена производствена база и започва масово производство, а четири години по-късно започва да произвежда и друга екипировка за катерене, като постелки за боулдър, примки за катерене и др. под марката Ocún. Славата на компанията бързо се разпространява в Чехия и се създават други продукти. Днес компанията има около 130 служители, които разработват и произвеждат оборудване за катерене, обединено от 2015 г. под марката Ocún. Компанията все още произвежда в Чешката република и постоянно тества продуктите си в сътрудничество с редица катерачи.




















































Оценки и рецензии 95%
95% 2 оценяване (Как обработваме прегледите)
Клиентски коментар
17. март 2025
(AI превод)
Клиентски коментар
6. април 2024
(AI превод)