Patagonia M's Nano Puff Hoody е леко, топло и изключително универсално мъжко яке, което можете да използвате за туризъм, катерене и ежедневно носене. Това е идеален избор за любителите на открито, които търсят лек изолационен слой за променливи условия.
Външният материал е 100% рециклиран полиестерен рипстоп с водоотблъскваща обработка DWR без PFAS, която предпазва от лек дъжд и вятър. За топлинния комфорт се грижи изолацията PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) от рециклиран полиестер. Голямото му предимство е високата топлина дори във влажно състояние и бързото съхнене. Тази изолация е произведена с помощта на технологията P.U.R.E.™ (Produced Using Reduced Emissions), която намалява въглеродния отпечатък.
Характерните хоризонтални шевове и страничните панели с устойчиви влакна стабилизират пълнежа, повишават устойчивостта на износване и предотвратяват слягането на изолацията. Ергономично оформената кройка на раменете и лактите осигурява максимална свобода на движение. Качулката с минималистичен завършек се побира удобно под каска и осигурява надеждна защита от студ. Якето се закопчава с ветроустойчив цип с вътрешен пластрон. Два странични джоба с цип удобно събират всички необходими неща, които искате да имате със себе си. Вътрешният джоб с цип служи и като транспортна опаковка – якето лесно се опакова в него и благодарение на примката може да се прикрепи към карабинер. Регулируемият долен подгъв помага да се задържи топлината вътре. Якето е произведено във фабрика, сертифицирана по Fair Trade Certified™ от материали със сертификат bluesign® approved, които гарантират етично и щадящо производство.
Основни характеристики:
леко и топло мъжко яке за целогодишно използване
ветроустойчив и водоотблъскващ 100% рециклиран рипстоп полиестер
Изолацията PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) е изключително топла дори и във влажно състояние
Произведено с помощта на технологията P.U.R.E.™ за минимални емисии при производството
Ергономична кройка на раменете и лактите за свобода на движение
качулка, съвместима с каска
Цип с вътрешен пластрон и защита при брадичката
Два странични джоба с ципове и вътрешен джоб с цип, в който якето може да се опакова
Регулируем долен подгъв за задържане на топлината
Произведено във Fair Trade Certified™ фабрика, материали bluesign® approved
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
/
PFC-free
Гаранционен срок
2 години
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.