Мъжкото яке Isthmus Anorak на Patagonia е идеалният избор за целогодишна употреба, през която осигурява защита от вятъра и слънцето. Изработен е от частично рециклиран найлон, който е допълнен със спандекс за по-голяма еластичност. Освен това материалът има водоотблъскваща обработка DWR за осигуряване на защита от лек дъжд. Ако е наистина горещ летен ден, слънцезащитата с UV фактор UPF 40+ е полезна.
Якето е снабдено и с удобна мрежеста подплата, вградени ръкави с регулируеми маншети и висококачествен 1/4 Vislon® цип, който е покрит с платка с копче. При лошо време ще оцените трипанелната качулка, която може да се стяга с връзки. Вещите си можете да съхранявате в големия джоб тип кенгуру със закопчаване, който служи и като практичен калъф, в който може да се сгъне цялото яке.
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
Гаранционен срок
2 години
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.