Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
код SOFT15
Безплатна доставка
-15 %
Снимка
Информация за продукта
Якето Patagonia W's Nano Puff е леко, топло и изключително компактно дамско яке, което перфектно съчетава техническа функционалност с елегантен дизайн. То е проектирано за алпинистки, които търсят надежден външен слой, устойчив на вятър и влага. Също така е чудесно за туризъм, пътуване или ежедневно движение сред природата.
Външният слой е направен от 100% рециклиран рипстоп полиестер с водоотблъскваща обработка DWR без PFAS. За топлинния комфорт се грижи изолацията PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) от рециклиран полиестер, която е произведена с помощта на технологията P.U.R.E.™ (Produced Using Reduced Emissions). Тази подплата осигурява отлично съотношение на топлина към тегло, остава топла дори когато е мокра и съхне много бързо.
Характерните хоризонтални шевове с издръжливи влакна стабилизират подплатата и повишават устойчивостта на якето срещу износване. Ергономично подобрената кройка на раменете и лактите осигурява свобода на движение, така че якето приляга идеално дори при обличане на слоеве. Долният подгъв с връзки помага да се задържи топлината вътре и предотвратява проникването на вятър. Ципът с вътрешен капак и защита на брадичката предпазва от вятър и осигурява максимален комфорт. Двата странични джоба с цип удобно побират най-важните дребни предмети, които искате да имате под ръка. Вътрешният джоб с цип служи и като опаковка – след опаковане якето се превръща в компактен пакет, който можете да закрепите към карабинер с помощта на гайка.
Якето е произведено във фабрика, сертифицирана по Fair Trade Certified™, от материали със сертификат bluesign® approved, които гарантират етично производство и грижа за околната среда.
Основни характеристики:
Леко, топло и компактно дамско яке за целогодишно използване
Ветроустойчив и водоотблъскващ рипстоп полиестер
Изолация PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) – топли дори когато е мокро
Всички използвани материали са от 100% рециклирани източници
Якето е изработено с помощта на технологията P.U.R.E.™, която намалява емисиите при производството
Характерният хоризонтален шев стабилизира пълнежа
Ергономична кройка на раменете и лактите за свобода на движение и лесно наслояване на дрехи
Цип с вътрешен пластрон и защита при брадичката
Два странични джоба с цип и вътрешен джоб, в който якето може да се сгъне
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
/
PFAS-free
Цвят според производителя
Black / Smolder Blue
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.