Дамското топло яке Nano Puff Jacket от Patagonia можете да използвате за почти всяка дейност, независимо дали става въпрос за планински туризъм, виа ферата, ски туризъм или ежедневно носене в снежния град. Якето се състои от лек и ветроустойчив материал, изработен от 100% рециклиран полиестер. Това е допълнено за по-голяма издръжливост с Ripstop, който допринася за по-голяма здравина при разкъсване, и водоотблъскваща обработка DWR.
Максималният топлинен комфорт се осигурява от синтетичния пълнеж PrimaLoft® Gold Eco, който е изработен от 100% рециклиран полиестер с технологията P.U.R.E.™. Това гарантира, че при обработката на пълнежа се отделят възможно най-малко емисии. Самата изолация предлага перфектно съотношение между топлина и тегло. Освен това запазва топлината дори когато е мокра, което прави това яке идеален избор за непредсказуемо време. Оптималното разпределение на пълнежа е осигурено от карираните шевове, изработени от издръжлива на износване нишка, която придава на якето уникален вид.
Якето е снабдено и с надежден цип, който има платка и предпазител за брадичката, еластичен подгъв на ръкавите и регулируем долен подгъв. Можете да съхранявате вещите си в двата топли джоба за ръцете или в джоба с цип на гърдите. Той служи и като опаковка, в която може да се сгъне цялото яке. Освен това притежава сертификат Fair Trade Certified™, който гарантира справедливи условия и оценки.
Основни характеристики:
перфектно съотношение между тегло и топлина
от 100% рециклирани материали
PrimaLoft®Gold Eco - синтетичен пълнеж
регулиране на долния подгъв с еластичен шнур
еластични кантове на ръкавите
якето може да се сгъне във вътрешния джоб на гърдите
централен цип с платка и предпазител за брадичката
градски
/
спортни
/
туристически
/
за ски
/
сноубордни
/
за катерене
/
ски алпинизъм
Според вида
ветровки
/
хибриден и изолиран
Качулка
Без качулка
Вид изолационен пълнеж
синтетичен
Екологични сертификати
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
/
PFC-free
Гаранционен срок
2 години
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.