Днес, сред ежедневните задължения, значението на близостта до природата често се пренебрегва - полската марка Viking е създадена, за да върне природата на хората и да установи баланс между природата и цивилизацията. Целта на Viking е да осигури комфорт при всички условия, които могат да се срещнат при ежедневното изследване. Това ви позволява да се съсредоточите върху най-важното: да се наслаждавате на любовта си към природата. Такива моменти осигуряват огромна енергия, вътрешен мир и по-добро разбиране на съвременния свят.
Тъй като околната среда продължава да бъде ключов фактор в бъдещото развитие, VIKING категорично подкрепя тази тенденция и полага всички усилия, за да гарантира, че продуктите са щадящи околната среда, като същевременно са в съответствие с ценностите на марката: комфорт, функционалност, технология - всичко това, за да накара хората да изследват повече.
Удобство - при проектирането на продуктите компанията се уверява, че те осигуряват възможно най-голям комфорт при употреба, тества ги при различни условия и се опитва да ги подобри максимално, за да може потребителят да се съсредоточи върху по-нататъшните си проучвания.
Функционалност - това е възможността продуктът да се използва при различни условия, в различна среда и от различни потребители, независимо от тяхната възраст или сложност, като целта е да се увеличат възможностите.
Технологията - тя определящ фактор от самото начало на съществуването на марката и е пряко свързана с двете предходни ценности. За да осигурят на потребителя комфорт и функционалност, винаги се търсят най-добрите и най-модерните технологии, които могат да бъдат използвани, осъзнавайки важността на използването на правилните материали или на правилното прилягане. Компанията работи с най-добрите доставчици в бранша и разработва собствени технологии с оглед на тяхното въздействие върху околната среда.