ForCamping s.r.o.

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна. Нуждаете се от помощ при избора? Разгледайте нашите съвети или ни пишете.

Безплатна доставка

119,00 лв.

Знаете ли, че предлагаме безплатна доставка при поръчка над 119,00 лв.?

Hydro Flask Wine Tumbler 10 OZ (295ml)

Термочаша

Продуктът вече не се предлага.

Съжаляваме, но продуктът Wine Tumbler 10 OZ (295ml) в момента е разпродаден. Разгледайте по-долу избора от подобни продукти, които са налични.

Снимка

Термо чаша Hydro Flask Wine Tumbler 10 OZ (295ml) бял White

Не е в наличност

Алтернативни продукти

Информация за продукта

Наслаждавайте се на любимото си бяло или червено с чашата за вино Hydro Flask 10 OZ (295 ml), независимо дали сте на пикник в парка, на път или се наслаждавате на панорамни гледки. Изисканата форма е удобна за държане и побира до две стандартни чаши. Освен това тя винаги запазва вкуса на конкретното вино, разбира се, няма фталати и BPA бисфеноли и се почиства лесно.

Благодарение на технологията TempShield™ и качествената стоманена конструкция тя поддържа перфектната температура на виното. Изолираният капак е с изолация от пчелна пита™ за контрол на температурата и отвор за лесно отпиване.

Основни предимства на чашата за вино 10 OZ (295 ml):

  • издръжлива конструкция от неръждаема стомана 18/8 Pro-Grade
  • мека и приятна на допир повърхност
  • изисканата форма е удобна за държане
  • елиминира капенето
  • щадящ околната среда
  • изолацията TempShield™ поддържа перфектната температура на виното
  • изолиран с пчелна пита запечатан капак за контрол на температурата
  • не съдържа BPA и фталати
  • доживотна гаранция
  • лесен за почистване
  • тегло: 180 g
  • обем на бутилката: 295 ml (12 унции)
Параметри
Производител
Hydro Flask
Тегло
180 г
Обем на съда
295 мл
Материал
Неръждаема стомана
Дръжка
Не
Капачка
Да
Гаранционен срок
2 години
За марката

Компанията Hydro Flask базирана в Бенд, Орегон (Западна Америка) е създадена през 2009 г., когато е пусната на пазара първата напълно изолирана бутилка. До 2011 г. продажбите достигат 1 милион броя. След това те се насочват към пазара на бира и произвеждат първия изолиран съд за бира (т.нар. growler). И оттогава не са спирали.

Сега те предлагат повече от 100 продукта в четири категории: хидратация, кафе, бира и храна.

Повече за производителя