Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
код SOFT15
Безплатна доставка
-15 %
Снимка
Информация за продукта
Patagonia M's Nano Puff Jkt е леко и лесно за опаковане мъжко яке, устойчиво на вятър и лек дъжд. Благодарение на това, то е идеален външен слой за туризъм, катерене и ежедневно носене.
Външният материал е ветроустойчив и водоотблъскващ рипстоп полиестер с обработка DWR без PFAS. Вътре се намира изолация PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) от полиестер, произведена с помощта на технологията P.U.R.E.™ (Produced Using Reduced Emissions), която намалява емисиите, възникващи при производството. Този синтетичен материал чудесно топли дори и във влажно състояние, съхне бързо и запазва своите изолационни свойства при всякакви метеорологични условия. Всички използвани материали произхождат от 100% рециклирани източници.
Характерното хоризонтално прошиване с устойчиви влакна стабилизира пълнежа и гарантира неговото равномерно разпределение. Ергономичната кройка на раменете и лактите осигурява свобода на движение и удобство при носене. Якето се закопчава с цип с вътрешен пластрон и защита при брадичката за максимален комфорт. Двата странични джоба с цип осигуряват достатъчно място за дребни предмети, които искате да имате винаги под ръка. Вътрешният джоб на гърдите с цип побира портфейл или мобилен телефон и същевременно служи като транспортна опаковка. Якето лесно се опакова във вътрешния джоб, благодарение на което заема минимум място. Предимство на якето е също стягащият се долен подгъв, който помага да се задържи топлината вътре и предотвратява проникването на вятър.
Якето е произведено във фабрика, сертифицирана по Fair Trade Certified™ от материали със сертификат bluesign® approved, които гарантират етично и щадящо околната среда производство.
Основни характеристики:
леко и топло мъжко яке за целогодишно използване
ветроустойчив и водоотблъскващ 100% рециклиран рипстоп полиестер
изолация PrimaLoft® Gold Insulation Eco (60 g/m²) – топли при всякакви условия
произведено с помощта на технологията P.U.R.E.™, която намалява емисиите при производството
хоризонталният шев стабилизира пълнежа
Ергономична кройка на раменете и лактите за свобода на движение
Цип с вътрешен пластрон и защита при брадичката
два джоба с цип за ръце и вътрешен джоб, в който якето може да се опакова
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
/
PFAS-free
Цвят според производителя
Black
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.