Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
код SOFT15
Безплатна доставка
-15 %
Снимка
Информация за продукта
Мъжкото пухено яке Down Sweater от Patagonia може да се използва за почти всяка дейност, независимо дали става въпрос за туризъм, ски туризъм или ежедневно носене в заснежения град. Якето е изработено от издръжлив материал NetPlus®, който е съставен от 100% рециклиран найлон. Той е изработен от рециклирани рибарски мрежи, които замърсяват океаните. Този материал се отличава и с Ripstop, който допринася за по-голяма здравина при разкъсване, и водоотблъскващо покритие DWR. При този материал не е необходимо да се притеснявате, че ще се разкъса при първия контакт със скалата, а точно обратното. Но ако това се случи, не е нужно да се отчайвате, в опаковката има лепенки, с които можете да поправите якето бързо и лесно.
Максималният топлинен комфорт е гарантиран от пухения пълнеж с 800 куина и сертификат RDS. За топлината допринасят и еластичните маншети и стягането в долния край, които намаляват загубата на топлина. Можете да съхранявате вещите си в два топли джоба за ръце, вътрешен джоб с цип на гърдите или два вътрешни отворени джоба, които могат да се използват за съхранение например на ски колани. Джобът на гърдите служи и като чанта, в която може да се сгъне цялото яке.
Основни характеристики:
изключително издръжливо и топло
NetPlus® - от рециклирани рибарски мрежи
еластични кантове на ръкавите
регулиране на долния подгъв с еластичен шнур
якето може да се сгъва в джоба на гърдите
централен цип с платка и предпазител за брадичката
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
PFC-free
/
RDS (Responsible Down Standard)
Цвят според производителя
Black
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.