ForCamping s.r.o.

Потребителска секция

Влез

Количка

Вашата кошница е празна. Нуждаете се от помощ при избора? Разгледайте нашите съвети или ни пишете.

Безплатна доставка

119,00 лв.

Знаете ли, че предлагаме безплатна доставка при поръчка над 119,00 лв.?

Patagonia M's Unity Fitz Responsibili-Tee

Мъжка тениска

Продуктът вече не се предлага.

Съжаляваме, но продуктът M's Unity Fitz Responsibili-Tee в момента е разпродаден. Разгледайте по-долу избора от подобни продукти, които са налични.

Снимка

Мъжка тениска Patagonia M's Unity Fitz Responsibili-Tee черен Ink Black

Не е в наличност

Алтернативни продукти

Информация за продукта

Мъжката тениска M's Unity Fitz Responsibili-Tee на Patagonia е идеалният избор за всекидневно носене, като осигурява перфектен комфорт. Той е изработен от приятно мек материал, който е смес от рециклиран памук и рециклиран полиестер. Това означава, че в производствения процес се използват изрезки от платове и рециклирани бутилки от PET, което прави ризата с най-ниския въглероден отпечатък на марката. Ризата има също така оребрена яка, прав подгъв и подлепващи раменни шевове за максимален комфорт и запазване на формата. Ушито със сертификат Fair Trade Certified™.

Основни характеристики:

  • 100% рециклирани материали
  • екологично производство
  • залепнали шевове в областта на раменете
  • малък печат на гърдите
  • сертифицирана справедлива търговия™
  • 50% рециклиран памук, 50% рециклиран полиестер
Параметри
Производител
Patagonia
Предназначение
Мъжки
Материал за облекло
Памук / Полиестер
Според дейността
градски
Щампа
С щампа
Екологични сертификати

Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.

Bluesign / Fairtrade
Гаранционен срок
2 години
За марката

Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.



Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.

Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.

Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.

С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.

Повече за производителя