Мъжка тениска Patagonia Chouinard Crest с дълъг ръкав, 100% рециклиран плат (памук/полиестер), градиентен принт, кръгло деколте и сертификат Fair Trade.
Безплатна доставка При поръчка над 119 лв.
Премиум марки Несравнимо качество и вечен стил
Достъпни цени Уникални оферти и ексклузивни отстъпки
Снимка
код SOFT15
-15 %
Снимка
Информация за продукта
Мъжката тениска Patagonia M's L/S Chouinard Crest Responsibili-Tee отдава почит на историческата графика на Patagonia с модерен градиентен печат на цветовете. Тениската с дълъг ръкав е изработена от 100% рециклиран плат – 50% памук и 50% полиестер от рециклирани материали, което намалява консумацията на необработени суровини.
Кръглото деколте и правият подгъв осигуряват универсален стил, подходящ за ежедневно носене. Ребрата на врата и подлепените шевове на раменете осигуряват комфорт и перфектно прилягане. Произведено във фабрика със сертификат Fair Trade Certified™, което гарантира справедливо възнаграждение на работниците. Материята също е сертифицирана по bluesign®.
Какво представлява всеки сертификат, можете да прочетете ТУК.
Bluesign
/
Fairtrade
Цвят според производителя
Black
Гаранционен срок
2 години
Код на продукта
Бар код
За марката
Patagonia е компания за облекло за дейности на открито, основана през 1973 г. Днес тя се стреми да използва собствените си ресурси - бизнес, инвестиции, глас и въображение - за да повлияе на промените, необходими за защита на нашата планета. Patagonia е международно призната за своя ангажимент към качеството на продуктите и екологичния активизъм, като е предоставила повече от 145 милиона долара под формата на безвъзмездни средства и дарения в натура на хиляди местни екологични групи по целия свят.
Ивон Шуинар, основателят на Patagonia, започва да се занимава с катерене през 1953 г. като 14-годишен член на Клуба на соколарите в Южна Калифорния. Един от възрастните ръководители, Дон Прентис, учи момчетата как да се спускат по скали в кули за соколи. Този прост урок подхранва любовта на Ивон към скалното катерене през целия му живот. През 1957 г. Ивон отива в един склад за скрап и си купува употребявана ковачница за въглища, наковалня, клещи и чукове и започва да се учи да бъде ковач. Прави първите си котки от старо острие на комбайн и ги изпробва при първите изкачвания на Lost Arrow Chimney и на северната стена на Sentinel Rock в Йосемити.
Мълвата се разпространява и скоро всички приятели трябва да имат котки от хром-молибденова стомана . Преди да се усети, той започва да развива бизнес. За един час изковава две от своите котки и ги продава за 1,50 долара. През 1965 г. Ивон си партнира с Том Фрост и създават Chouinard Equipment. През деветте години, в които Фрост и Шуинар са съдружници, те преработват и подобряват почти всяка част от екипировката за катерене, за да я направят по-издръжлива, по-лека, по-проста и по-функционална. До 1970 г. Chouinard Equipment се превръща в най-големия доставчик на екипировка за катерене в САЩ.
Компанията се разраства и започва да гледа на продажбата на дрехи като на начин да подкрепи слабо печелившия бизнес с хардуер. По времето, когато цялата алпинистка общност разчита на традиционните, отвеждащи влагата слоеве от памук, вълна и пух, те търсят вдъхновение и защита другаде.
С новаторски подход марката започва да се разраства с шеметни темпове и в много отношения успява да запази културните си ценности.