Mammut Chalk Powder 100 g
Магнезий
Снимка


Не е в наличност
Алтернативни продукти
Информация за продукта
Магнезиевият тебешир на прах 100 г от швейцарската марка за outdoor Mammut е фино смлян магнезий, подходящ за катерене. Осигурява перфектно триене върху различни видове повърхности и въжета.
Основни предимства на Магнезиев тебешир на прах 100 g:
- изкачване на магнезий
- фино смилане
- перфектно триене
- тегло: 100 g
Параметри
- Производител
-
Mammut
- Mammut Sports Group AG
- Headoffice Switzerland PO Box Birren 5 CH-5703 Seon Switzerland
- https://www.mammut.com/
- Серия модели
- Chalk Powder
- Тегло
- 100 г
- Материал
- magnézium
-
Тип магнезий
Прах
- Най-разпространената форма – фин или по-груб прах
- Бързо изсъхва и добре покрива ръцете
- Недостатък: праши, не е най-добрият вариант за зали
Блок (кубче)
- по-малко праши
- добър за икономично дозиране
- популярен в боулдъринга и спортното катерене
Течен
- смес от магнезий и алкохол – нанася се като крем и бързо изсъхва
- отличен за зали, защото не праши
- дълготраен ефект – подходящ за трудни маршрути и състезания
- някои версии могат да съдържат добавени вещества за по-добро сцепление
Топка (ball, ball chalk)
- мрежа, напълнена с прахов магнезий
- намалява разхода и прашливостта – идеален за зали
- може да изисква по-често „допълване“ в сравнение с другите форми
- Прах
- Гаранционен срок
- 2 години
- Код на продукта
- 76023831
- Бар код
- 7613276629733
За марката
Швейцарската компания Mammut Sports Group AG е световна марка, занимаваща се с разработване и производство на първокласно оборудване за дейности на открито. Всичко започва преди повече от 150 години, през 1862 г., с производството на въжета в Ленцбург, Швейцария. Днес говорим за марката Mammut като за легендарен производител на въжета, катерачна екипировка, раници и спортно облекло.
Името Mammut се появява за първи път през 1955 г. за спортното въже Mammut - Everest, което става световен бестселър. През 1984 г. компанията е преименувана от Arova Lenzburg AG на Arova - Mammut AG. По този начин оригиналното име на продукта се включва в името на компанията.






