Правила на програмата за лоялност 4camping eXtra
Какво трябва да знаете като начало?
Компанията ForCamping s.r.o, единен идентификационен номер: 24295825, данъчен номер: CZ24295825, със седалище Veselská 699, Letňany, 199 00 Прага 9, регистрирана в Градския съд в Прага под номер C 194007, представлявана от Ярослав Скалка, управляващ директор (наричано по-нататък също "ние" или "нас"), предлага на своите регистрирани клиенти програма за лоялност на уебсайта www.4camping.bg (наричана по-нататък "4camping eXtra").
Ние управляваме онлайн магазин на уебсайта www.4camping.bg (наричан по-долу "електронен магазин"). Настоящите правила на 4camping eXtra уреждат реда и условията за участие и ползите от 4camping eXtra. Участието в 4camping eXtra е напълно безплатно и не сте задължени да купувате каквото и да било от нас. Всеки регистриран потребител на нашия електронен магазин може едновременно да се възползва от предимствата на 4camping eXtra. Можете да пазарувате при нас по всяко време, без да се регистрирате в 4camping eXtra, но няма да можете да се възползвате от предимствата, които предлагаме. За повече информация относно създаването и условията на потребителския акаунт в нашия електронен магазин, моля, вижте Oбщите условия.
Правилата на 4camping eXtra и нашите взаимоотношения се уреждат от чешкото законодателство, и по-специално от Закон № 89/2012 Cб., Граждански кодекс.
Ако имате въпроси, моля, свържете се с нас на porachki@4camping.bg или на телефонен номер +359 825 19003.
Формулярът за регистрация на потребителски акаунт в електронния магазин е достъпен в тази връзка .
Често задавани въпроси - FAQ
Какви предимства предлага 4camping eXtra?
- преглед на историята на поръчките
- изгодни талони за отстъпка
Кой може да се участва в 4camping eXtra?
- Физическо лице, което използва предимствата на 4camping eXtra само за лична употреба (търговската употреба е напълно изключена); и в същото време
- имате навършени 18 години, живеете в страна Европейския съюз и сте правоспособен гражданин, за да се регистрирате и да се възползвате от 4camping eXtra.
Моля, обърнете внимание, че цялата ни комуникация ще бъде в български език. Ако изпратим талони за отстъпка или други документи, те ще бъдат само на български език.
Какви са другите условия за участие в 4camping eXtra?
- Съгласни сте с Общите условия, Правилата на 4camping eXtra. Ние ще обработваме вашите лични данни в съответствие с нашата Политика за поверителност;
- Попълнили сте цялата необходима информация (име, фамилия, имейл) във формуляра за регистрация в нашия електронен магазин. Незадължителните данни (телефонен номер, дата на раждане) не са необходими за създаване на регистрация, но благодарение на тях можете да получите повече предимства;
- Въведените от вас имейл и телефонен номер не се предоставят към друг профил;
- Потвърдили сте регистрацията си, като сте кликнали върху връзката в имейла си.
Как мога да се регистрирам за 4camping eXtra?
Регистрацията за 4camping eXtra е много лесна, тя се създава едновременно чрез регистрация на потребителски акаунт в нашия електронен магазин. Моля, потвърдете регистрацията си, като кликнете върху връзката в имейла за потвърждение, който ще ви бъде изпратен незабавно. Регистрацията ви е завършена в момента на потвърждението.
Колко време е валидна регистрацията?
Регистрацията на потребителския ви акаунт е валидна за неопределено време,или докато не я отмените. Ако нарушите нашите Общите условия, или настоящите Правила на програмата 4camping eXtra, ние можем да анулираме Вашия потребителски акаунт при предварително определени обстоятелства..
Как мога да се възползвам от 4camping eXtra?
Талоните за отстъпка ще бъдат показвани в нашия бюлетин и винаги в профила Ви. В последната стъпка на поръчката можете да добавите кода на талона за отстъпка. Отстъпката веднага се приспада от общата цена. Ако отстъпката не е била приспадната, моля, опитайте отново. В случай на проблеми, моля, свържете се с нашият Център за обслужване на клиенти на porachki@4camping.bg или на телефон номер +359 825 19003.
Как да получа талони и да ги използвам?
Наличните талони ще бъдат автоматично показани в потребителския ви акаунт. В същото време автоматично изпращаме купона за отстъпка на посочения имейл адрес. Той трябва да пристигне в рамките на 5 минути. В случай че не се появи в пощата ви, проверете разделите " всички имейли" и "спам".
Информация за новите талони за отстъпка ще ви бъде изпращана редовно в бюлетини. Условие за ползване на талона може да бъде минималната стойност на покупката ви, като това винаги ще бъде посочено на талона. Някои талони може да могат да се използват само за определени продукти от нашите предложения, като това ще бъде посочено на талона
Мога ли да използвам няколко талона за отстъпка едновременно?
За съжаление, не. Само 1 талон за отстъпка може да се използва във всяка отделна поръчка. Ако разрешим това в отделен случай, тази информация ще бъде посочена в талона за отстъпка.
Мога ли да осребря талоните си за отстъпка?
Не е възможно талонът да бъде осребрен. Талоните за отстъпка не са ваучери, те могат да бъдат осребрени само чрез приспадане на стойността им от общата цена на покупката, при условие че са изпълнени условията, посочени на талона.
Освен ако в талона не е посочено друго, можете да го използвате за цялата гама продукти на www.4camping.bg.
Какво да направя, ако върна продукта, за който съм използвал купона за отстъпка? Мога ли да го използвам отново?
Талонът за отстъпка може да се използва само веднъж. След като кодът за отстъпка от купона е бил използван, той не може да бъде използван отново.
В случай че ни върнете стоките, сумата, която ще ви бъде възстановена, се намалява със стойността на купона.
Ограничена ли е валидността на талона за отстъпка ?
За всеки талон е посочено за какъв период от време е валиден. Ако срокът му на валидност изтече, той вече няма може да се използва.
Мога ли да възстановя паролата си, ако я забравя?
Разбира се! Ако не можете да си спомните, кликнете тук
Бюлетин
Тъй като 4camping eXtra е за нашите клиенти и за тези, които евентуално искат да станат наши клиенти, ние ще ви изпращаме добри оферти и талони за отстъпки въз основа на нашия легитимен интерес да популяризираме нашите продукти и услуги, включително предимствата на 4camping eXtra.
Какви лични данни обработвате за мен и защо?
Обработваме личните данни, които въвеждате, когато се регистрирате за потребителски акаунт:
- необходими данни (име, фамилия, имейл)
- незадължителни данни (телефонен номер, дата на раждане)
- избраната от вас парола
Също така обработваме данни, за да ви информираме за предлаганите от нас стоки или талони за отстъпка:
- телефонен номер, имейл, известия в клиентския ви профил
- реклама в други уебсайтове или социални мрежи
За повече информация относно обработката на личните данни на нашите клиенти, моля, вижте нашата Политика за поверителност.
Какво трябва да направя, ако подозирам, че някой е получил неоторизиран достъп до профила ми?
В този случай, моля, свържете се с нас незабавно на имейл porachki@4camping.bg или на телефонен номер +359 825 19003 . Ние ще разгледаме случая незабавно.
Как мога да променя данните си?
Ако сте се променили адреса си, променили сте името си или желаете да редактирате данните си по друг начин, можете да го направите в раздела "Профил" на нашия уебсайт. Ние ще запишем вашите промени и ще ги запомним, докато не пожелаете отново да промените данните си.
Как мога да анулирам потребителския си акаунт? Какво ще загубя?
Разбира се, можете да прекратите участието си в 4camping eXtra (да анулирате потребителския си профил) по всяко време. Ако направите това обаче, ще загубите информация за историята на покупките си, достъпа до талони за отстъпка. Ако се регистрирате отново, не можете да възстановите данните от първоначалния си, анулиран профил. За да отмените потребителския си профил, моля, свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти на телефон +359 825 19003 или ни изпратете имейл на porachki@4camping.bg с предмет "Прекратяване на регистрацията". Регистрацията в нашия електронен магазин и в 4camping eXtra ще бъде анулирана чрез обработка на Вашето искане, за което ще Ви уведомим по имейл.
Можем ли да прекратим участието ви в 4camping eXtra?
Да, с незабавно действие. Само ако разберем, че е налице нарушение на Правилата на 4camping eXtra или на Общите условия.
Пример за това може да бъде, че не сте ни уведомили, че непознато лице е получило неоторизиран достъп до вашия акаунт или че потребителският акаунт се използва в полза на юридическо лице (4camping eXtra е предназначен за физически лица, които не са търговци). В допълнение към неспазването на условията за регистрация на потребители в електронния магазин и 4camping eXtra, може да се окаже, че действията Ви могат да компрометират киберсигурността на нашия уебсайт или че имате съмнения за бизнес риск, съмнителни транзакции или данъчни измами.
Ще прекратим участието ви в 4camping eXtra, ще отменим или блокираме потребителския ви акаунт в електронния магазин само в крайни случаи. При поискване от Ваша страна ще Ви посочим причината, поради която сме блокирали или отменили Вашия потребителски акаунт.
Участието в 4camping eXtra е свързано с потребителски профил в електронния магазин, за повече информация относно регистрацията, моля, вижте нашите Общи условия. Можем също така да променяме или допълваме Правилата на 4camping eXtra по всяко време. Ще ви уведомим за съществени промени в 4camping eXtra по имейл. Ако не сте съгласни с промяната, можете по всяко време да анулирате потребителския си акаунт, в който се възползвате от 4camping eXtra.
Как да се свържа с Вас
Свържете се с Центъра за обслужване на клиенти.